GRATIS WHITEPAPER
In vijf stappen naar een snelle klantenservice
Klanten kiezen snelheid boven alles!
Freshworks heeft een uitgebreid onderzoek gedaan naar de tevredenheid van klanten en daaruit bleek dat snelheid de meest belangrijke factor was om de klanttevredenheid te verhogen. Wil je meer hierover weten? Download dan snel het gratis whitepaper!


Download het gratis whitepaper
Ook benieuwd hoe je in vijf stappen een snellere klanteservice krijgt? Download snel ons gratis whitepaper.
Let op; de whitepaper is engelstalig.
Freshdesk: ticketbehandelingstool voor samenwerking en productiviteit
Freshdesk optimaal inrichten biedt je vele voordelen.
Kom je er niet uit? Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen.
Maak je klantenservice sneller met Freshdesk
Freshdesk zit vol tools die jouw klantenservice een boost geven, zoals bijvoorbeeld slimme automations, een uitgebreide kennisbank en een handige tool die voorkomt dat medewerkers tegelijkertijd hetzelfde ticket behandelen.
Na het inrichten van de kennisbank geef je klanten de mogelijkheid zelf een oplossing te vinden voor hun probleem. Het helpt niet alleen de klanten bij het sneller vinden van een oplossing, maar ook worden hiermee tickets aanzienlijk verminderd.
Stel verschillende SLA’s in en bespaar tijd met sjablonen voorzien van basisinformatie. Met één klik worden herhaalde acties uitgevoerd voor een ticket. Customize ticketstatussen zodat deze aansluit op jullie workflow.
Probleemloos samenwerken aan een ticket. Met de conflict-detectie functie zullen medewerkers nooit aan hetzelfde ticket werken. Zo kan je als één team je klanten snel de beste oplossingen geven.


Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je e-mailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.
Een greep uit onze klanten
Deze bedrijven gebruiken al Freshdesk om de klantenservice sneller te maken.


