GRATIS WHITEPAPER

In vijf stappen naar een snelle klantenservice

Klanten kiezen snelheid boven alles!

Freshworks heeft een uitgebreid onderzoek gedaan naar de tevredenheid van klanten en daaruit bleek dat snelheid de meest belangrijke factor was om de klanttevredenheid te verhogen. Wil je meer hierover weten? Download dan snel het gratis whitepaper! 

whitepaper cut the wait
freshdesk-light-bg

Download het gratis whitepaper

Ook benieuwd hoe je in vijf stappen een snellere klanteservice krijgt? Download snel ons gratis whitepaper.
Let op; de whitepaper is engelstalig.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Freshdesk: ticketbehandelingstool voor samenwerking en productiviteit

Freshdesk optimaal inrichten biedt je vele voordelen. 

Kom je er niet uit? Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen. 

Maak je klantenservice sneller met Freshdesk

Freshdesk zit vol tools die jouw klantenservice een boost geven, zoals bijvoorbeeld slimme automations, een uitgebreide kennisbank en een handige tool die voorkomt dat medewerkers tegelijkertijd hetzelfde ticket behandelen.

Na het inrichten van de kennisbank geef je klanten de mogelijkheid zelf een oplossing te vinden voor hun probleem.  Het helpt niet alleen de klanten bij het sneller vinden van een oplossing, maar ook worden hiermee tickets aanzienlijk verminderd. 

Stel verschillende SLA’s in en bespaar tijd met sjablonen voorzien van basisinformatie. Met één klik worden herhaalde acties uitgevoerd voor een ticket. Customize ticketstatussen zodat deze aansluit op jullie workflow.

Probleemloos samenwerken aan een ticket. Met de conflict-detectie functie zullen  medewerkers nooit aan hetzelfde ticket werken. Zo kan je als één team je klanten snel de beste oplossingen geven. 

Logo Bloomon
“Freshdesk is een functierijke maar betaalbare ondersteuningsoplossing. We gebruikten het eerst als een systeem voor basisondersteuning, maar zijn nu gegroeid en gebruiken het als een omnichannel-oplossing die we gemakkelijk kunnen integreren met Social Media. Het helpt ons nieuwe inzichten in onze belangrijkste contactdrivers te krijgen”
Kay Löwe Bloomon
Kay Löwe
Customer Support Improvement Lead bij bloomon
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je e-mailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.

Een greep uit onze klanten

Deze bedrijven gebruiken al Freshdesk om de klantenservice sneller te maken. 

Leen Bakker
Logo Bloomon

- ONLINE WEBINAR -

De best practices voor omnichannel Customer Experience

dinsdag 14 september 2021 | 14.00 - 15.00 uur

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshdesk proefperiode!