Gorilla Services Presenteert
The SaaS Chronicles
Het was een fantastische middag vol inspiratie met meer dan 200 gasten. Houdt onze site in de gaten voor nieuw gave events.
14 juni – 13.30 tot 17.00 uur
The Student Hotel Amsterdam City








Ongetwijfeld is dit ook de grootste uitdaging in jouw bedrijf
Hoe overtref ik de verwachting van mijn klant? En uiteraard wil je hetzelfde bereiken bij al je medewerkers. Bewezen is, dat het digitaliseren van de reis die klanten en medewerkers maken, hierbij essentieel is. En die reis digitaal maken, daar zijn wij toevallig supergoed in! Wil jij van ons leren? Kom dan op 14 juni naar The SaaS Chronicles, het belangrijkste SaaS evenement van 2022.
Tijdens The SaaS Chronicles ontdek jij:
- Hoe je de klantreis digitaliseert en optimaliseert, en
- Hoe je processen automatiseert en voor iedereen inzichtelijk maakt, zodat medewerkers zich kunnen focussen op kerntaken.
The SaaS Chronicles, een middag vol best practices en inspiratie.
Scroll gauw verder naar ons spectaculaire programma. Hierin lees je welke klanten van monday.com en Freshworks tijdens dit event spreken. Zij vertellen jou in 1 middag hoe ze met ’s werelds beste SaaS oplossingen hun service naar de hoogste versnelling hebben gebracht.
Let’s get this party started!
Waarom aanmelden?
- Presentaties van top bedrijven in Nederland
- Toekomstvisie van Freshworks en monday.com
- Best practices om zowel klant- als medewerkersreis te optimaliseren
- Netwerken met mede-professionals met dezelfde uitdagingen
- 10+ sprekers en 200+ deelnemers
14
juni
2022
Dinsdag 14 juni 2022
Hoofdpodium
13:30 – 13:40 uur
Welkom & Opening
Als organisator en host van The SaaS Chronicles introduceert Gorilla Services’s werelds beste SaaS-oplossingen en hun klanten.
Joachim Beckmann
CEO Gorilla Services
13:40 – 14:10 uur
Transforming the way we work
Met 13 hotels in Europa haalde The Student Hotel meer dan 1 miljard Euro op aan financiering om internationaal nóg verder uit te breiden. Maar hoe houdt het steeds maar groeiende concept grip? En hoe worden alle projecten, kosten en de planning aangestuurd? Charlie, die op 26-jarige leeftijd TSH oprichtte, vertelt tijdens deze sessie samen met Guy Hirsch hoe monday.com daarbij helpt.
Charlie MacGregor, CEO & Founder The Student Hotel
Beth Bisley, Head of Insights and Project Management, TSH
Guy Hirsch
Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com
14:10 – 14:40 uur
Omnichannel CX experience
YoungCapital is in 20 jaar gegroeid naar een van DE toonaangevende spelers op de Nederlandse uitzendmarkt. Hoe zorgt YoungCapital met behulp van FreshService voor een servicegerichte dienstverlening? Joke en Don nemen je mee en laten jou zien hoe structuur, ondernemerschap en “Gewoon Doen” daarbij goed samen gaan.
Joke Snijder
Manager Payroll & Billing, YoungCapitalDon van der Does
Head of Sales Benelux & Nordics, Freshworks
14:45 – 15:10 uur
Pauze
monday.com podium
15:10 – 15:40 uur
monday.com Product update & roadmap
monday.com is opgericht in 2012 en met 152.000 gebruikers, 1300 medewerkers en 10 locaties over de hele wereld één van de snelst groeiende SaaS bedrijven ter wereld. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van monday.com?
Guido van Eijk
Channel Partner Manager monday.com
15:50 – 16:20 uur
The monday way of working
Jeroen Rietberg van Gorilla Services aan het woord.
Jeroen Rietberg
Consultant Gorilla Services
16:30 – 17:00 uur
Klantcase monday.com Erasmus Universiteit RSM
De Erasmus Universiteit heeft met 39.150 studenten, 3.687 medewerkers en een
jaaromzet van 686,2 miljoen Euro een hoge positie in diverse internationale universitaire
rankings. In deze break-out sessie vertelt Rosina hoe Rotterdam School of Management,
Erasmus University (RSM) monday.com totale controle geeft en multidisciplinair werken
mogelijk maakt.
Rosina Ozturk-Ankomah
IT Business Consultant
Eveline Braber
Digital Projects Consultant
Rotterdam School of Management, Erasmus University
Freshdesk podium
15:10 – 15:40 uur
Zet gegevens om in inzichten
Gegevens zijn goed, inzichten zijn beter. Hiermee maak je klanten blij en zullen ze jouw klant blijven. Doe mee met deze sessie om erachter te komen waarom merken er niet in slagen om contact te maken met hun klanten. We delen deze middag onze onderzoeksresultaten bij duizenden klanten. Hiermee laten we zien hoe hun voorkeuren zijn veranderd. En waarom klantgerichte betrokkenheid, op basis van inzichten, de sleutel tot succes is.
Jason Smith
VP of Sales – UK & Europe, Moengage
15:50 – 16:20 uur
Freshdesk product update & roadmap
Dagelijks overtreffen meer dan 50.000 grote en kleine bedrijven over de hele wereld de verwachtingen van hun klanten en werknemers met de bedrijfssoftware van Freshworks. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van Freshdesk?
Laura van Schravendijk
Regional Manager, Customer Success, Freshworks
16:30 – 17:00 uur
Data driven decision making
In een snel veranderende wereld is het cruciaal dat je als organisatie snel de juiste beslissingen kan nemen. De druk is hoog, evenals de verwachtingen van klanten, medewerkers en andere stakeholders. Om ‘data driven’ te worden, zijn verschillende stappen belangrijk. In deze break-out sessie nemen CYS en SpringX je mee in het belang van Masterdata en het goed inrichten van de software. Aan de hand van praktische oplossingen en voorbeelden wordt toegelicht wat ‘data driven’ in de praktijk betekent.
Taco van der Pompe
CEO, CYS
Koen Muijs en Karin Lemans,
SpringX
16:30 – 17:00 uur
Klantcase Freshdesk Loyally
Loyally ontwikkelt integraties die medewerkers van helpdesks en callcenters ondersteunen in het contact met klanten. Door informatie uit verschillende systemen overzichtelijk en snel bijeen te brengen kunnen klanten beter en efficiënter geholpen worden.
Loyally werkt vaak in projecten, maar ontwikkelt ook integratie producten voor internationale klanten.
Tijdens de presentatie laten we aan de hand van twee business cases zien wat integraties toevoegen aan de kwaliteit van de dienstverlening van bedrijven en organisaties.
Jan Smulders
Directeur/oprichter, Loyally
Jeroen Couwenberg
Technisch Manager, Loyally
Freshservice podium
15:10 – 15:40 uur
Kunstmatige intelligentie
Kees Haverkamp heeft als ondernemer meer dan vijftien jaar data-gedreven SAAS-toepassingen ontwikkeld. Als o.a. CTO van de Yes We Can Healthcare Group is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van innovatieve toepassingen binnen de zorg. Nieuwe ontwikkelingen worden veelal geïnitieerd van binnenuit deze dynamische, energieke en mensgerichte organisatie. Met als doel deze te implementeren in de eigen organisatie én andere (zorg)organisaties. Kees neemt jullie mee in het hyperpersonaliseren en efficiënter maken van verschillende systemen binnen de geestelijke gezondheidszorg met behulp van kunstmatige intelligentie.
Kees Haverkamp
Digital Strategy Director, Yes we can Clinics
15:50 – 16:20 uur
Klantcase Freshservice PinkElephant
Als je doet wat je altijd gedaan hebt, krijg je wat je altijd al had.
Welke waarde levert een nieuwe ITSM-oplossing als je de oude één op één vervangt, zonder te kijken naar de mensen of de processen?
Het vervangen van een ITSM-oplossing is een uitgelezen moment om al deze zaken op te pakken en tegen het licht te houden, met de nieuw tool als breekijzer, of als excuus, voor de noodzakelijke verandering.
Dat is exact de reden waarom we samen met DSG gedurende hun selectieproces verder in gesprek zijn gegaan over hun doelen.
Een case over awareness, ITIL-kennis, consultancy en implementatie.
Misha Macinski
Business Unit Manager Technology, Pink Elephant Education & Technology
16:30 – 17:00 uur
Freshservice Roadmap:
Are we there yet?
In een digitale wereld is stilstaan, achteruitgang.
Niet alleen de wereld blijft veranderen maar ook Freshworks.
Neem een sneak peak in wat de toekomst gaat brengen bij Freshservice!
Pedram F. Mohammadi
Lead Solution Engineer Freshservice

Charlie Macgregor
CEO, The Student Hotel
OVER CHARLIE
Charlie MacGregor is CEO en oprichter van The Student Hotel en medeoprichter van NGO Movement on the Ground, een stichting die zich inzet om vluchtelingenkampen om te vormen tot veilige omgeving. In 2003 richtte hij op 26-jarige leeftijd The Student Hotel op vanuit de overtuiging dat studenten beter verdienden. Met 13 hotels in Europa haalde het hybride hospitality-model meer dan 1 miljard Euro op bij investeerders om internationaal verder uit te breiden.

Rosina Ozturk-Ankomah
IT Business Consultant Rotterdam School of Management, Erasmus University
OVER ROSINA
Rosina Ozturk-Ankomah slaat als IT business consultant de brug tussen business en IT. Zij is, in samenwerking met andere IT business consultants, informatiemanagers en functioneel applicatiebeheerders, verantwoordelijk voor het realiseren van strategische IT-innovatieprojecten.

Misha Macinski
Business Unit Manager Technology, Pink Elephant Education & Technology
OVER MISHA
Micha heeft als ervaren professional in interim, project, programma en portfolio management vele jaren ervaring in zowel commerciële als publieke sector. Bij Pink Elephant Education & Technology is hij mede verantwoordelijk voor de Enterprise Service Management oplossingen. Pink Elephant Education & Technology vertaalt kennis naar resultaten door het aanreiken van de juiste trainingen en leervormen, bewezen consultancy ervaring én het leveren van de beste Service Management tools.

Joke Snijder
Manager Payroll & Billing, YoungCapital
OVER JOKE
Joke is bij YoungCapital Nederland verantwoordelijk voor het totale proces van de juiste uitbetaling aan uitzendkrachten en correcte facturatie aan klanten. Zij heeft een jarenlange ervaring in de uitzendbrache, waarbij zij haar inhoudelijke expertise verbindt aan het digitaliseren van de processen in het Shared Service Center van YoungCapital Nederland.

Guy Hirsch
Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com
OVER GUY
Guy is als Channel Partnerships Manager verantwoordelijk voor alle indirecte verkoopactiviteiten in Israël en West-Europa. In zijn jaren bij monday.com hielp Guy bij het implementeren van talloze workflow-oplossingen bij honderden klanten.

Don van der Does
Head of Sales Benelux & Nordics, Freshworks
OVER DON
Don is een zeer gedreven en enthousiaste sales professional met expertise op het gebied van CX, CRM, ITSM en HR Recruitment. Don werkt al ruim vijf jaar bij bedrijven in “hyper growth”. Hierbij streeft Don naar het bouwen van een succesvolle bedrijfscultuur, samenwerkingen met partners en klanten. Zo nu ook voor Freshworks waar hij ruim drie jaar geleden het kantoor in Utrecht voor heeft geopend samen met Raymond Hüner met inmiddels 40+ FTE.

Taco van der Pompe
CEO, CYS Group
OVER TACO
Taco is CEO van meerdere technologische bedrijven. Zowel lokaal als internationaal heeft hij zijn sporen in succesvol ondernemen verdiend. Hij weet zijn technologische expertise in combinatie met strategie en visie te vertalen naar succesvolle businessmodellen. Eén daarvan is CYS Group, dat bedrijven al meer dan 15 jaar helpt met het optimaliseren van de beleving. CYS combineert alle relevante conversaties, data en feedback van klanten, medewerkers en organisatie in één software oplossing.

Joachim Beckmann
CEO, Gorilla Services
OVER JOACHIM
Joachim heeft ruime ervaring als ondernemer en is sinds zeven jaar Director van Gorilla Services. Hij is in staat op strategisch en tactisch niveau naar uitdagingen te kijken en snel tot de kern te komen. Samen met zijn klanten maakt hij innovatieve en concrete plannen.

Guido van Eijk
Channel Partner Manager, monday.comOVER GUIDO
Guido is bij monday.com verantwoordelijk voor het opzetten en beheren van partnerships in de Benelux. Hij komt uit een achtergrond van grote techbedrijven waar hij expertise heeft opgebouwd in Sales, Account Management, Business Development en Partner Management.

Laura van Schravendijk
Regional Manager, Customer Success, Freshworks
OVER LAURA
Laura is als Customer Success Professional bij Freshworks gepassioneerd door de transformerende kracht van technologie. Ze heeft uitgebreide ervaring met klant successen en advies op het gebied van digitale strategie, vooral in de CX Space. Ze is Master of Science in Industrial Engineering en Master in International Business.

Jason Smith
VP of Sales – UK & Europe, Moengage
OVER JASON
Growth leader met meer dan 20 jaar ervaring. Jason heeft gewerkt voor enkele van ‘s werelds toonaangevende bedrijven (Facebook, Google, Groupon, Exponea/Bloomreach enz.) en nieuwe technologie startups tot scale-ups in zowel Europa als de VS.
Jason heeft een bewezen staat van dienst in turnarounds, zowel kleine particuliere bedrijven als divisies van grotere bedrijven, en creëerde belangrijke groeistrategieën door nieuwe marktpenetratie, fusies en overnames, industriële roll-ups en handelsacquisities.

Karin Lemans
Data Management Professional en oprichter SpringX
OVER KARIN
Karin werkt als Data Management Professional op het snijvlak van business en IT met datamanagement als rode draad. Samen met Koen richtte ze SpringX op met als missie om organisaties te helpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. SpringX is partner van CYS.

Koen Muijs
XM Professional en oprichter SpringX
OVER KOEN
Koen is oprichter van SpringX en heeft jarenlange managementervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft al veel organisaties geholpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. De vaste, pragmatische aanpak van SpringX is: meten, data, inzicht, actie. SpringX is partner van CYS.

Pedram F. Mohammadi
Lead Solution Engineer Freshservice
OVER PEDRAM
Jarenlange ervaring in bijna alle aspecten van IT in combinatie met Business vanuit interesse, opleidingen, projecten en werkgevers. Altijd al creatief, oplossing-, en klantgericht geweest in uitermate complexe omgevingen en vraagstukken dat tot succesvolle engagements heeft geleid. Het “wauwen” van mensen en ze zien lachen en trots te zijn, is waar ik het voor doe!

Eveline Braber
Digital Projects Consultant
Waarom aanmelden?
- Presentaties van top bedrijven in Nederland
- Toekomstvisie van Freshworks en monday.com
- Best practices om zowel klant- als medewerkersreis te optimaliseren
- Netwerken met mede-professionals met dezelfde uitdagingen
- 10+ sprekers en 200+ deelnemers
14
juni
2022
Locatie
The Student Hotel
Amsterdam City
Wibautstraat 129
1091 GL Amsterdam
Partners


Over gorilla services
Als een Gorilla, groot en sterk
Gorilla Services helpt je bij het optimaliseren van de juiste strategie en het implementeren van sterke software oplossingen voor een groots resultaat. Let op: ingrijpen van de gorilla’s zal leiden tot meer efficiency, hogere klanttevredenheid en stijging van de omzet. De SaaS oplossingen van Gorilla Services zijn niet alleen ’s werelds beste, maar ook gemakkelijk in gebruik, naadloos te integreren met bestaande tools en eenvoudig te implementeren.

Ben jij erbij?
Registreer nu en maak je klaar voor een middag vol best practices en inspiratie op het gebied van klantmanagement.