Gorilla Services Presenteert

The SaaS Chronicles

14 juni – 13.30 tot 17.00 uur
The Student Hotel Amsterdam City

The Student Hotel
Loyally
CYS
young capital
moengage
Erasmus
BrandLoyalty
PinkElephant
SpringX
Het belangrijkste SaaS evenement van het jaar

Ongetwijfeld is dit ook de grootste uitdaging in jouw bedrijf

Hoe overtref ik de verwachting van mijn klant? En uiteraard wil je hetzelfde bereiken bij al je medewerkers. Bewezen is, dat het digitaliseren van de reis die klanten en medewerkers maken, hierbij essentieel is. En die reis digitaal maken, daar zijn wij toevallig supergoed in! Wil jij van ons leren? Kom dan op 14 juni naar The SaaS Chronicles, het belangrijkste SaaS evenement van 2022.

Tijdens The SaaS Chronicles ontdek jij:

The SaaS Chronicles, een middag vol best practices en inspiratie.
Scroll gauw verder naar ons spectaculaire programma. Hierin lees je welke klanten van monday.com en Freshworks tijdens dit event spreken. Zij vertellen jou in 1 middag hoe ze met ’s werelds beste SaaS oplossingen hun service naar de hoogste versnelling hebben gebracht.

Let’s get this party started!

Ja, ik ben erbij

  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom aanmelden?

14

juni
2022

Programma

Dinsdag 14 juni 2022

Hoofdpodium

13:30 – 13:40 uur

Welkom & Opening

Als organisator en host van The SaaS Chronicles introduceert Gorilla Services’s werelds beste SaaS-oplossingen en hun klanten.


Gorilla ServicesJoachim Beckmann
CEO Gorilla Services

13:40 – 14:10 uur

Transforming the way we work

Met 13 hotels in Europa haalde The Student Hotel meer dan 1 miljard Euro op aan financiering om internationaal nóg verder uit te breiden. Maar hoe houdt het steeds maar groeiende concept grip? En hoe worden alle projecten, kosten en de planning aangestuurd? Charlie, die op 26-jarige leeftijd TSH oprichtte, vertelt tijdens deze sessie samen met Guy Hirsch hoe monday.com daarbij helpt.


The Student HotelCharlie MacGregor
CEO & Founder The Student Hotel


monday.comGuy Hirsch

Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com

14:10 – 14:40 uur

Omnichannel CX experience

Uitzendbureau YoungCapital biedt vacatures voor studenten, starters en young professionals.



Young CapitalJoke Snijder
Manager Payroll & Billing, YoungCapital

FreshworksRaymond Hüner
General Manager Benelux, Nordics & Emerging Markets Europe, Freshworks

14:45 – 15:10 uur

Pauze

monday.com podium

15:10 – 15:40 uur

monday.com Product update & roadmap

monday.com is opgericht in 2012 en met 152.000 gebruikers, 1300 medewerkers en 10 locaties over de hele wereld één van de snelst groeiende SaaS bedrijven ter wereld. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van monday.com?


Guido van Eijk
Channel Partner Manager monday.com

monday.com

15:50 – 16:20 uur

Klantcase monday.com Erasmus Universiteit RSM

De Erasmus Universiteit heeft met 39.150 studenten, 3.687 medewerkers en een
jaaromzet van 686,2 miljoen Euro een hoge positie in diverse internationale universitaire
rankings. In deze break-out sessie vertelt Rosina hoe Rotterdam School of Management,
Erasmus University (RSM) monday.com totale controle geeft en multidisciplinair werken
mogelijk maakt.


Rosina Ozturk-Ankomah
IT Business Consultant Rotterdam School of Management, Erasmus University
Erasmus

16:30 – 17:00 uur

Klantcase monday.com &.Agency

&.Agency helpt bedrijven als Vinted, McDonald’s, HelloFresh en L’Oréal met datagedreven influencermarketing, branded content en PR. Martijn laat tijdens deze sessie zien hoe de voortgang van event producties, marketing campagnes en influencer campagnes voor iedereen inzichtelijk worden gemaakt met monday.com en daarnaast voor CRM, finance overview, pipeline en dashboard wordt gebruikt.


Martijn Brons
Strategy & New Business Director &.Agency
&.agency

Freshdesk podium

15:10 – 15:40 uur

Data driven decision making

In een snel veranderende wereld is het cruciaal dat je als organisatie snel de juiste beslissingen kan nemen. De druk is hoog, evenals de verwachtingen van klanten, medewerkers en andere stakeholders. Om ‘data driven’ te worden, zijn verschillende stappen belangrijk. In deze break-out sessie nemen CYS en SpringX je mee in het belang van Masterdata en het goed inrichten van de software. Aan de hand van praktische oplossingen en voorbeelden wordt toegelicht wat ‘data driven’ in de praktijk betekent.


Taco van der Pompe
CEO, CYS

Koen Muijs en Karin Lemans,
SpringX

SpringX

15:50 – 16:20 uur

Freshdesk product update & roadmap

Dagelijks overtreffen meer dan 50.000 grote en kleine bedrijven over de hele wereld de verwachtingen van hun klanten en werknemers met de bedrijfssoftware van Freshworks. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van Freshdesk?


Laura van Schravendijk
Regional Manager, Customer Success, Freshworks
Freshdeks

16:30 – 17:00 uur

Klantcase Freshdesk Loyally

Loyally ontwikkelt integraties die medewerkers van helpdesks en callcenters ondersteunen in het contact met klanten. Door informatie uit verschillende systemen overzichtelijk en snel bijeen te brengen kunnen klanten beter en efficiënter geholpen worden.

Loyally werkt vaak in projecten, maar ontwikkelt ook integratie producten voor internationale klanten.

Tijdens de presentatie laten we aan de hand van twee business cases zien wat integraties toevoegen aan de kwaliteit van de dienstverlening van bedrijven en organisaties.


Jan Smulders
Directeur/oprichter, Loyally
Jeroen Couwenberg
Technisch Manager, Loyally
Loyally

Freshservice podium

15:10 – 15:40 uur

Klantcase Freshservice PinkElephant

Tijdens deze break-out sessie behandelen we een klantcase van Pink Elephant Education & Technology. Pink Elephant is al 40 jaar internationaal kennisleider op het gebied van IT Service Management, bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering. Pink Elephant Education & Technology vertaalt kennis en resultaten door het aanreiken van trainingen en leervormen waarmee professionals (nog) beter in hun vak worden, bewezen consultancy ervaring én het leveren van de beste Service Management tools.


Misha Macinski
Business Unit Manager Technology, Pink Elephant Education & Technology
PinkElephant

15:50 – 16:20 uur

Klantcase Freshservice

De wereld van IT draait steeds meer het automatiseringen van dagelijks terugkerende zaken. Ook tijdens Corona is de kracht van automatisering boven komen drijven. Tijdens deze break-out sessie wordt een praktijkcase behandeld over de rol die Freshservice heeft gespeeld in het automatiseren van het aanvragen én uitleveren van thuiswerkplekken. In no time werd, zonder de tussenkomst van de IT-afdeling, het proces opgezet, waardoor medewerkers van over de hele wereld konden worden voorzien van de juiste producten én software oplossingen voor hun thuiswerkplek.


Freshservice

16:30 – 17:00 uur

Zet gegevens om in inzichten

Gegevens zijn goed, inzichten zijn beter. Hiermee maak je klanten blij en zullen ze jouw klant blijven. Doe mee met deze sessie om erachter te komen waarom merken er niet in slagen om contact te maken met hun klanten. We delen deze middag onze onderzoeksresultaten bij duizenden klanten. Hiermee laten we zien hoe hun voorkeuren zijn veranderd. En waarom klantgerichte betrokkenheid, op basis van inzichten, de sleutel tot succes is.


Jason Smith
VP of Sales – UK & Europe, Moengage
moengage

16:30 – 17:00 uur

Freshservice product update & roadmap

Dagelijks overtreffen meer dan 50.000 grote en kleine bedrijven over de hele wereld de verwachtingen van hun klanten en werknemers met de bedrijfssoftware van Freshworks. Freshservice is één van de vijf oplossingen van Freshworks, wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten? Dat ontdek je tijdens deze sessie.


Jason Smith
VP of Sales – UK & Europe, Moengage
moengage

17:00 – 17:30 uur

Netwerken, borrel en Q&A

Sprekers van top bedrijven

Charlie Macgregor

Charlie Macgregor

CEO, The Student Hotel

OVER CHARLIE

Charlie MacGregor is CEO en oprichter van The Student Hotel en medeoprichter van NGO Movement on the Ground, een stichting die zich inzet om vluchtelingenkampen om te vormen tot veilige omgeving. In 2003 richtte hij op 26-jarige leeftijd The Student Hotel op vanuit de overtuiging dat studenten beter verdienden. Met 13 hotels in Europa haalde het hybride hospitality-model meer dan 1 miljard Euro op bij investeerders om internationaal verder uit te breiden.

Rosina Ozturk Ankoma

Erasmus

Rosina Ozturk-Ankomah

IT Business Consultant Rotterdam School of Management, Erasmus University

OVER ROSINA

Rosina Ozturk-Ankomah slaat als IT business consultant de brug tussen business en IT. Zij is, in samenwerking met andere IT business consultants, informatiemanagers en functioneel applicatiebeheerders, verantwoordelijk voor het realiseren van strategische IT-innovatieprojecten.

Misha Macinski

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology, Pink Elephant Education & Technology 

OVER MISHA

Micha heeft als ervaren professional in interim, project, programma en portfolio management vele jaren ervaring in zowel commerciële als publieke sector. Bij Pink Elephant Education & Technology is hij mede verantwoordelijk voor de Enterprise Service Management oplossingen. Pink Elephant Education & Technology vertaalt kennis naar resultaten door het aanreiken van de juiste trainingen en leervormen, bewezen consultancy ervaring én het leveren van de beste Service Management tools.

Joke Snijder, YoungCapital

young capital

Joke Snijder

Manager Payroll & Billing, YoungCapital

OVER JOKE

Joke is bij YoungCapital Nederland verantwoordelijk voor het totale proces van de juiste uitbetaling aan uitzendkrachten en correcte facturatie aan klanten. Zij heeft een jarenlange ervaring in de uitzendbrache, waarbij zij haar inhoudelijke expertise verbindt aan het digitaliseren van de processen in het Shared Service Center van YoungCapital Nederland.

Guy Hirsch

monday.com

Guy Hirsch

Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com

OVER GUY

Guy is als Channel Partnerships Manager verantwoordelijk voor alle indirecte verkoopactiviteiten in Israël en West-Europa. In zijn jaren bij monday.com hielp Guy bij het implementeren van talloze workflow-oplossingen bij honderden klanten.

Raymond Hüner

Freshworks

Raymond Hüner

General Manager Benelux, Nordics & Emerging Markets Europe, Freshworks

OVER RAYMOND

Raymond bekleedde senior leidinggevende posities bij LinkedIn, HP en IBM. Hij heeft ruime ervaring opgedaan in het overzien en begrijpen van ondernemingen vanuit een multidisciplinair perspectief (Business, Financieel, HR, Juridisch). Zijn belangrijkste aandachtsgebieden zijn digitale revolutie en transformatie naar nieuwe business modellen.

Taco van der Pompe

CYS

Taco van der Pompe

CEO, CYS Group

OVER TACO

Taco is CEO van meerdere technologische bedrijven. Zowel lokaal als internationaal heeft hij zijn sporen in succesvol ondernemen verdiend. Hij weet zijn technologische expertise in combinatie met strategie en visie te vertalen naar succesvolle businessmodellen. Eén daarvan is CYS Group, dat bedrijven al meer dan 15 jaar helpt met het optimaliseren van de beleving. CYS combineert alle relevante conversaties, data en feedback van klanten, medewerkers en organisatie in één software oplossing.

Joachim Beckmann

Gorilla Services

Joachim Beckmann

CEO, Gorilla Services

OVER JOACHIM

Joachim heeft ruime ervaring als ondernemer en is sinds zeven jaar Director van Gorilla Services. Hij is in staat op strategisch en tactisch niveau naar uitdagingen te kijken en snel tot de kern te komen. Samen met zijn klanten maakt hij innovatieve en concrete plannen.

Guido van Eijk

monday.com

Guido van Eijk

Channel Partner Manager, monday.com

OVER GUIDO

Guido is bij monday.com verantwoordelijk voor het opzetten en beheren van partnerships in de Benelux. Hij komt uit een achtergrond van grote techbedrijven waar hij expertise heeft opgebouwd in Sales, Account Management, Business Development en Partner Management.

Laura Schravendijk

Freshworks

Laura van Schravendijk

Regional Manager, Customer Success, Freshworks

OVER LAURA

Laura is als Customer Success Professional bij Freshworks gepassioneerd door de transformerende kracht van technologie. Ze heeft uitgebreide ervaring met klant successen en advies op het gebied van digitale strategie, vooral in de CX Space. Ze is Master of Science in Industrial Engineering en Master in International Business.

Jan Smulders

Loyally

Jan Smulders

Directeur/oprichter, Loyally

OVER JAN

Sinds eind jaren ’80 van vorige eeuw werkzaam in ICT. Als coach, consultant, commercieel en algemeen directeur voor diverse nationale en internationale bedrijven gewerkt. 5 jaar geleden Loyally opgericht in de overtuiging dat integraties (cti’ s en andere) van cruciaal belang zijn voor goed, adequaat en gestructureerd klantcontact.

Jason Smith

moengage

Jason Smith

VP of Sales – UK & Europe, Moengage

OVER JASON

Growth leader met meer dan 20 jaar ervaring. Jason heeft gewerkt voor enkele van ‘s werelds toonaangevende bedrijven (Facebook, Google, Groupon, Exponea/Bloomreach enz.) en nieuwe technologie startups tot scale-ups in zowel Europa als de VS.

Jason heeft een bewezen staat van dienst in turnarounds, zowel kleine particuliere bedrijven als divisies van grotere bedrijven, en creëerde belangrijke groeistrategieën door nieuwe marktpenetratie, fusies en overnames, industriële roll-ups en handelsacquisities.

Koen Muijs

SpringX

Koen Muijs

XM Professional en oprichter SpringX

OVER KOEN

Koen is oprichter van SpringX en heeft jarenlange managementervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft al veel organisaties geholpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. De vaste, pragmatische aanpak van SpringX is: meten, data, inzicht, actie. SpringX is partner van CYS.

SpringX

Karin Lemans

Data Management Professional en oprichter SpringX

OVER KARIN

Karin werkt als Data Management Professional op het snijvlak van business en IT met datamanagement als rode draad. Samen met Koen richtte ze SpringX op met als missie om organisaties te helpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. SpringX is partner van CYS.

BrandLoyalty

Joey Vissers

Functional Application Manager, BrandLoyalty

OVER KOEN

Koen is oprichter van SpringX en heeft jarenlange managementervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft al veel organisaties geholpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. De vaste, pragmatische aanpak van SpringX is: meten, data, inzicht, actie. SpringX is partner van CYS.

Waarom aanmelden?

14

juni
2022

Locatie

The Student Hotel

Amsterdam City
Wibautstraat 129
1091 GL Amsterdam ​

Partners

monday.com
Freshworks
Over gorilla services

Als een Gorilla, groot en sterk

Gorilla Services helpt je bij het optimaliseren van de juiste strategie en het implementeren van sterke software oplossingen voor een groots resultaat. Let op: ingrijpen van de gorilla’s zal leiden tot meer efficiency, hogere klanttevredenheid en stijging van de omzet. De SaaS oplossingen van Gorilla Services zijn niet alleen ’s werelds beste, maar ook gemakkelijk in gebruik, naadloos te integreren met bestaande tools en eenvoudig te implementeren.

Gorilla Services

Ben jij erbij?

Registreer nu en maak je klaar voor een middag vol best practices en inspiratie op het gebied van klantmanagement.