Gorilla Services Presenteert

The SaaS Chronicles

5 april – 13.30 tot 17.00 uur
The Student Hotel Amsterdam City

The Student Hotel
Loyally
CYS
PinkElephant
SpringX
Erasmus
&.agency
Het belangrijkste SaaS evenement van het jaar

Mis het niet

Eén van de grootste uitdaging van ieder bedrijf: het overtreffen van de verwachtingen van zowel klanten als medewerkers. Om dat te bereiken, is het digitaliseren van de klant- en medewerkers reis essentieel.

Maar hoe digitaliseer en optimaliseer je de customer en employee journey? En hoe zorg je ervoor dat processen geautomatiseerd worden en voor iedereen inzichtelijk zijn, zodat medewerkers zich kunnen focussen op kerntaken?

Dat ontdek je tijdens The SaaS Chronicles, een middag vol best practices en inspiratie op het gebied van klantmanagement. Klanten van monday.com en Freshworks vertellen hoe ze met ’s werelds beste SaaS oplossingen hun service naar de hoogste versnelling hebben gebracht.

 Let’s get this party started!

Ja, ik ben erbij

  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom aanmelden?

5

april
2022

Programma

Dinsdag 5 april 2022

Hoofdpodium

13:30 – 13:40 uur

Welkom & Opening

Als organisator en host van The SaaS Chronicles introduceert Gorilla Services’s werelds beste SaaS-oplossingen en hun klanten.


Gorilla ServicesJoachim Beckmann
CEO Gorilla Services

13:40 – 14:10 uur

Transforming the way we work

Met 13 hotels in Europa haalde The Student Hotel meer dan 1 miljard Euro op aan financiering om internationaal nóg verder uit te breiden. Maar hoe houdt het steeds maar groeiende concept grip? En hoe worden alle projecten, kosten en de planning aangestuurd? Charlie, die op 26-jarige leeftijd TSH oprichtte, vertelt tijdens deze sessie samen met Guy Hirsch hoe monday.com daarbij helpt.


The Student HotelCharlie MacGregor
CEO & Founder The Student Hotel


monday.comGuy Hirsch

Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com

14:10 – 14:40 uur

Hoe creëer je een onmichannel CX ervaring?

VanMoof is in 2009 opgericht door twee Nederlandse broers met een visie voor de perfecte stadsfiets. Als een van Europa’s snelst groeiende bedrijven is VanMoof inmiddels hard op weg om de toekomst van stedelijke mobiliteit opnieuw te definiëren. Gorilla services richtte samen met Freshwork de totale omni-channel oplossing in, zodat van MOOF ook hier resultaat gericht en super schaalbaar is.


vanMoofVanMoof



FreshworksRaymond Hüner

General Manager Benelux, Nordics & Emerging Markets Europe, Freshworks

14:45 – 15:10 uur

Pauze

monday.com podium

15:10 – 15:40 uur

monday.com Product update & roadmap

monday.com is opgericht in 2012 en met 125.000 gebruikers, 700 medewerkers en zes locaties over de hele wereld één van de snelst groeiende SaaS bedrijven ter wereld. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van monday.com?


Victoria Aseni
Channel Partner Manager monday.com

monday.com

15:45 – 16:15 uur

Klantcase monday.com Erasmus Universiteit RSM

De Erasmus Universiteit heeft met 39.150 studenten, 3.687 medewerkers en een
jaaromzet van 686,2 miljoen Euro een hoge positie in diverse internationale universitaire
rankings. In deze break-out sessie vertelt Rosina hoe Rotterdam School of Management,
Erasmus University (RSM) monday.com totale controle geeft en multidisciplinair werken
mogelijk maakt.


Rosina Ozturk-Ankomah
IT Business Consultant Rotterdam School of Management, Erasmus University
Erasmus

16:20 – 16:50 uur

Klantcase monday.com &.Agency

&.Agency helpt bedrijven als Vinted, McDonald’s, HelloFresh en L’Oréal met datagedreven influencermarketing, branded content en PR. Martijn laat tijdens deze sessie zien hoe de voortgang van event producties, marketing campagnes en influencer campagnes voor iedereen inzichtelijk worden gemaakt met monday.com en daarnaast voor CRM, finance overview, pipeline en dashboard wordt gebruikt.


Martijn Brons
Strategy & New Business Director &.Agency
&.agency

Freshdesk podium

15:10 – 15:40 uur

Data driven decision making

In een snel veranderende wereld is het cruciaal dat je als organisatie snel de juiste beslissingen kan nemen. De druk is hoog, evenals de verwachtingen van klanten, medewerkers en andere stakeholders. Om ‘data driven’ te worden, zijn verschillende stappen belangrijk. In deze break-out sessie nemen CYS en SpringX je mee in het belang van Masterdata en het goed inrichten van de software. Aan de hand van praktische oplossingen en voorbeelden wordt toegelicht wat ‘data driven’ in de praktijk betekent.


Taco van der Pompe, CEO, CYS
Koen Muijs & Karin Lemans, SpringX
CYSSpringX

15:45 – 16:15 uur

Freshdesk product update & roadmap

Dagelijks overtreffen meer dan 50.000 grote en kleine bedrijven over de hele wereld de verwachtingen van hun klanten en werknemers met de bedrijfssoftware van Freshworks. Wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten van Freshdesk?


Laura Schravendijk
Regional Manager, Customer Success, Freshworks
Freshdeks

16:20 – 16:50 uur

Klantcase Freshdesk Loyally

Loyally ontwikkelt integraties die medewerkers van helpdesks en callcenters ondersteunen in het contact met klanten. Door informatie uit verschillende systemen overzichtelijk en snel bijeen te brengen kunnen klanten beter en efficiënter geholpen worden.

Loyally werkt vaak in projecten, maar ontwikkelt ook integratie producten voor internationale klanten.

Tijdens de presentatie laten we aan de hand van twee business cases zien wat integraties toevoegen aan de kwaliteit van de dienstverlening van bedrijven en organisaties.


Drs. Jan Smulders
Directeur/oprichter, Loyally
Jeroen Couwenberg
Technisch Manager, Loyally
Loyally

Freshservice podium

15:10 – 15:40 uur

Klantcase Freshservice PinkElephant

Tijdens deze break-out sessie behandelen we een klantcase van Pink Elephant Education & Technology. Pink Elephant is al 40 jaar internationaal kennisleider op het gebied van IT Service Management, bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering. Pink Elephant Education & Technology vertaalt kennis en resultaten door het aanreiken van trainingen en leervormen waarmee professionals (nog) beter in hun vak worden, bewezen consultancy ervaring én het leveren van de beste Service Management tools.


Pink Elephant
PinkElephant

15:45 – 16:15 uur

Klantcase Freshservice

De wereld van IT draait steeds meer het automatiseringen van dagelijks terugkerende zaken. Ook tijdens Corona is de kracht van automatisering boven komen drijven. Tijdens deze break-out sessie wordt een praktijkcase behandeld over de rol die Freshservice heeft gespeeld in het automatiseren van het aanvragen én uitleveren van thuiswerkplekken. In no time werd, zonder de tussenkomst van de IT-afdeling, het proces opgezet, waardoor medewerkers van over de hele wereld konden worden voorzien van de juiste producten én software oplossingen voor hun thuiswerkplek.


Freshservice

16:20 – 16:50 uur

Freshservice product update & roadmap

Dagelijks overtreffen meer dan 50.000 grote en kleine bedrijven over de hele wereld de verwachtingen van hun klanten en werknemers met de bedrijfssoftware van Freshworks. Freshservice is één van de vijf oplossingen van Freshworks, wat zijn de nieuwste product updates en wat kunnen we in de toekomst verwachten? Dat ontdek je tijdens deze sessie.


Freshservice

16:50 – 17:30 uur

Netwerken, borrel en Q&A

Sprekers van top bedrijven

Charlie Macgregor

Charlie Macgregor

CEO, The Student Hotel

OVER CHARLIE

Charlie MacGregor is CEO en oprichter van The Student Hotel en medeoprichter van NGO Movement on the Ground, een stichting die zich inzet om vluchtelingenkampen om te vormen tot veilige omgeving. In 2003 richtte hij op 26-jarige leeftijd The Student Hotel op vanuit de overtuiging dat studenten beter verdienden. Met 13 hotels in Europa haalde het hybride hospitality-model meer dan 1 miljard Euro op bij investeerders om internationaal verder uit te breiden.

Rosina Ozturk Ankoma

Erasmus

Rosina Ozturk-Ankomah

IT Business Consultant Rotterdam School of Management, Erasmus University

OVER ROSINA

Rosina Ozturk-Ankomah slaat als IT business consultant de brug tussen business en IT. Zij is, in samenwerking met andere IT business consultants, informatiemanagers en functioneel applicatiebeheerders, verantwoordelijk voor het realiseren van strategische IT-innovatieprojecten.

Misha Macinski

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology, Pink Elephant Education & Technology 

OVER MISHA

Micha heeft als ervaren professional in interim, project, programma en portfolio management vele jaren ervaring in zowel commerciële als publieke sector. Bij Pink Elephant Education & Technology is hij mede verantwoordelijk voor de Enterprise Service Management oplossingen. Pink Elephant Education & Technology vertaalt kennis naar resultaten door het aanreiken van de juiste trainingen en leervormen, bewezen consultancy ervaring én het leveren van de beste Service Management tools.

Martijn Brons

&.agency

Martijn Brons

Strategy & New Business Director, &.agency

OVER MARTIJN

Martijn helpt heeft jarenlange ervaring als marketing manager en helpt bedrijven als Vinted, McDonald’s, HelloFresh en L’Oréal met datagedreven influencermarketing, branded content en PR. Sinds begin dit jaar is hij Strategy & New Business Director bij &.agency, een personality marketing agency in Amsterdam.

Guy Hirsch

monday.com

Guy Hirsch

Partnerships Regional Lead, EMEA, monday.com

OVER GUY

Guy is als Channel Partnerships Manager verantwoordelijk voor alle indirecte verkoopactiviteiten in Israël en West-Europa. In zijn jaren bij monday.com hielp Guy bij het implementeren van talloze workflow-oplossingen bij honderden klanten.

Raymond Hüner

Freshworks

Raymond Hüner

General Manager Benelux, Nordics & Emerging Markets Europe, Freshworks

OVER RAYMOND

Raymond bekleedde senior leidinggevende posities bij LinkedIn, HP en IBM. Hij heeft ruime ervaring opgedaan in het overzien en begrijpen van ondernemingen vanuit een multidisciplinair perspectief (Business, Financieel, HR, Juridisch). Zijn belangrijkste aandachtsgebieden zijn digitale revolutie en transformatie naar nieuwe business modellen.

Taco van der Pompe

CYS

Taco van der Pompe

CEO, CYS Group

OVER TACO

Taco is CEO van meerdere technologische bedrijven. Zowel lokaal als internationaal heeft hij zijn sporen in succesvol ondernemen verdiend. Hij weet zijn technologische expertise in combinatie met strategie en visie te vertalen naar succesvolle businessmodellen. Eén daarvan is CYS Group, dat bedrijven al meer dan 15 jaar helpt met het optimaliseren van de beleving. CYS combineert alle relevante conversaties, data en feedback van klanten, medewerkers en organisatie in één software oplossing.

Joachim Beckmann

Gorilla Services

Joachim Beckmann

CEO, Gorilla Services

OVER JOACHIM

Joachim heeft ruime ervaring als ondernemer en is sinds zeven jaar Director van Gorilla Services. Hij is in staat op strategisch en tactisch niveau naar uitdagingen te kijken en snel tot de kern te komen. Samen met zijn klanten maakt hij innovatieve en concrete plannen.

Victoria Aseni

monday.com

Victoria Aseni

Channel Partner Manager, monday.com

OVER VICTORIA

Victoria heeft meer dan zes jaar ervaring in de hi-tech wereld met expertise op het gebied van Business Development, Account Management Partnership Management. Bij monday.com is zij verantwoordelijk voor het mede vormgeven van de strategie en het werven en beheren van channel partners.

Laura Schravendijk

Freshworks

Laura Schravendijk

Regional Manager, Customer Success, Freshworks

OVER LAURA

Laura is als Customer Success Professional bij Freshworks gepassioneerd door de transformerende kracht van technologie. Ze heeft uitgebreide ervaring met klant successen en advies op het gebied van digitale strategie, vooral in de CX Space. Ze is Master of Science in Industrial Engineering en Master in International Business.

Jan Smulders

Loyally

drs. Jan Smulders

Directeur/oprichter, Loyally

OVER JAN

Sinds eind jaren ’80 van vorige eeuw werkzaam in ICT. Als coach, consultant, commercieel en algemeen directeur voor diverse nationale en internationale bedrijven gewerkt. 5 jaar geleden Loyally opgericht in de overtuiging dat integraties (cti’ s en andere) van cruciaal belang zijn voor goed, adequaat en gestructureerd klantcontact.

Koen Muijs

SpringX

Koen Muijs

XM Professional en oprichter SpringX

OVER KOEN

Koen is oprichter van SpringX en heeft jarenlange managementervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft al veel organisaties geholpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. De vaste, pragmatische aanpak van SpringX is: meten, data, inzicht, actie. SpringX is partner van CYS.

SpringX

Karin Lemans

Data Management Professional en oprichter SpringX

OVER KARIN

Karin werkt als Data Management Professional op het snijvlak van business en IT met datamanagement als rode draad. Samen met Koen richtte ze SpringX op met als missie om organisaties te helpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. SpringX is partner van CYS.

BrandLoyalty

Joey Vissers

Functional Application Manager, BrandLoyalty

OVER KOEN

Koen is oprichter van SpringX en heeft jarenlange managementervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft al veel organisaties geholpen met het verbeteren van de klant- en/of medewerker beleving. De vaste, pragmatische aanpak van SpringX is: meten, data, inzicht, actie. SpringX is partner van CYS.

Waarom aanmelden?

5

april
2022

Locatie

The Student Hotel

Amsterdam City
Wibautstraat 129
1091 GL Amsterdam ​

Partners

monday.com
Freshworks
Over gorilla services

Als een Gorilla, groot en sterk

Gorilla Services helpt je bij het optimaliseren van de juiste strategie en het implementeren van sterke software oplossingen voor een groots resultaat. Let op: ingrijpen van de gorilla’s zal leiden tot meer efficiency, hogere klanttevredenheid en stijging van de omzet. De SaaS oplossingen van Gorilla Services zijn niet alleen ’s werelds beste, maar ook gemakkelijk in gebruik, naadloos te integreren met bestaande tools en eenvoudig te implementeren.

Gorilla Services

Ben jij erbij?

Registreer nu en maak je klaar voor een middag vol best practices en inspiratie op het gebied van klantmanagement.