Alles dat nodig is voor IT-ondersteuning

Freshservice is de cloud based oplossing voor het organiseren van alle facetten van een IT afdeling. Uitvoeren van incident beheer, asset management, service catalogus en project management is simpel met Freshservice.

Verbluffend eenvoudig, makkelijk te configureren. Probeer het zelf.

Screenshot Fresservice
Freshservice

Vraag nu je Demo aan

  • E-mailadres*
  • Telefoonnummer
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Alles dat nodig is voor IT-ondersteuning

Freshservice is de cloud based oplossing voor het organiseren van alle facetten van een IT afdeling. Uitvoeren van incident beheer, asset management, service catalogus en project management is simpel met Freshservice.

Freshservice

Freshservice; op ITIL afgestemde servicedesk-software

Moderniseer IT en andere bedrijfsfuncties met een opvallend makkelijk te gebruiken, eenvoudig te configureren oplossing voor IT dienstverlening in de cloud.

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshservice proefperiode!

Verhoging van efficiency door Freshservice

Problemen oplossen en patronen vinden is eenvoudig met Freshservice. 

Met het toepassen van tickets voor incidenten kan je deze prioriteren, toewijzen en zelfs ook automatiseren. De overzichtelijke service catalogus kan per aanvrager of afdeling verschillend worden ingericht. Het mooiste is natuurlijk als gebruikers zelf hun antwoorden kunnen vinden in de kennisbank van Freshservice.

De tickets, taken en gekoppelde subtaken zijn automatisch toe te wijzen. Problem managment helpt je bij het vinden van patronen en het begrijpen van achterliggende oorzaken. Het uitvoeren van een audit trail voor het analyseren van en verkleinen van risico’s is gemakkelijke met change Management. 

Inventory management geeft een overzicht van alle IT en non-IT assets. Asset-lifecycle management geeft je een overzicht van de vervangingsmomenten van je CI’s. Ook contracten en einddatums zijn overzichtelijk weergegeven. Configuration Management Data Base (CMDB) en Releasemanagement zijn een onderdeel in Freshservice.

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

Applicatie integratie

Freshservice is in combinatie met Freshdesk en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshchat in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je e-mailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.