Alles dat nodig is voor IT-ondersteuning
Freshservice is de cloud based oplossing voor het organiseren van alle facetten van een IT afdeling. Uitvoeren van incident beheer, asset management, service catalogus en project management is simpel met Freshservice.
Verbluffend eenvoudig, makkelijk te configureren. Probeer het zelf.


Vraag nu je Demo aan
Alles dat nodig is voor IT-ondersteuning
Freshservice is de cloud based oplossing voor het organiseren van alle facetten van een IT afdeling. Uitvoeren van incident beheer, asset management, service catalogus en project management is simpel met Freshservice.


Freshservice; op ITIL afgestemde servicedesk-software
Moderniseer IT en andere bedrijfsfuncties met een opvallend makkelijk te gebruiken, eenvoudig te configureren oplossing voor IT dienstverlening in de cloud.
- Probleembeheer
Freshservice is een IT Service Manager. Dit zorgt er voor dat probleembeheer op een gestandaardiseerde en makkelijke samenwerking wordt geminimaliseerd met 40%. Je kunt met Freshservice problemen isoleren en deze koppelen aan incidenten. Op basis daarvan kun je oorzaakanlyses uitvoeren en de storingen binnen je bedrijf minimaliseren!
- Wijzigingsbeheer
Licht iedereen in bij het plannen van nieuwe releases door begin- en einddatum aan te kondigen binnen je Freshservice account. Binnen Freshservice kun je het gehele release proces stroomlijnen middels bouw- en testplannen. Deze worden gedocumenteerd om zo de risicio’s te beperken met de gegevens die worden verzameld vanuit de incidenten, problemen en wijzigingen.
- Releasebeheer
Plan releases door de bouw- en testplannen te documenteren, stel begin- en einddatums in om teamleden te updaten door aankondigingen in uw Freshservice-account aan te maken.
Freshservice heeft een IT Assetmanagement, ook wel IT-voorraadbeheer genoemd. Dit gaat over het verzamelen van gedetailleerde hardware- en software-inventarisatie informatie. Bedrijven kunnen middels de inventaris van IT-assets hun assets effectiever gebruiken en zo voorkom je onnodige aankopen. Met de assetmanagement tool van Freshservice kun je zelfs software- en hardware componenten opsporen!
Door de workflow automator kun je tickets toewijzen aan agents. Je hebt verschillende componenten bij de workflow automator: Events, conditions en actions. Events zijn acties waardoor een workflow wordt getriggerd. Conditons zijn onderdelen waar het event aan moet voldoen. Actions zijn zaken die ondernomen moeten worden door bepaalde medewerkers. Hierdoor kun je efficiënt werken en zorgen dat de processen worden geautomatiseerd!
Je medewerkers kunnen door de portal zelf de exacte services kiezen die zij nodig hebben. Op makkelijke wijze kun je meerdere diensten aanbieden voor verschillende afdelingen. Een gebruiker kan in mum van tijd aanvragen plaatsen.
Door de Ticket Dispatch’r van Freshservice kun je de toewijzing van verzoeken automatiseren. Zorg ervoor dat door middel van automatiseringen ongeldige verzoeken worden verwijderd.
Door de Service catalogus portal krijg je inzicht in de beschikbaarheid van de verschillende services. Zo ziet een medewerker wanneer een bepaald product niet op voorraad is.
Middels de complete projectmanagement toolkit van Freshservice kun je projecten helemaal van planning tot uitvoering bekijken. Je kunt zelfs prioriteiten geven en assets aan deze projecten koppelen.
Verder kun je project organiseren in Multi-level taken waardoor je taken en subtaken kunt geven aan individuele eigenaren. Hierdoor ga je als team beter samenwerken.
Door middel van het real-time project dashboard in Freshservice krijg je een volledig inzicht in de projectstatus. Hierdoor kun je van begin tot eind de voortgang in een project volgen. Middels een activiteitenlogboek kun je de voortgang in detail volgen.
Binnen een project kun je samenwerken, brainstormen en ideeën uitwisselen onder de teams. Op deze manier komen de ideeën op één plek en kunnen de projecten op elkaar worden afgestemd.
Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshservice proefperiode!
Verhoging van efficiency door Freshservice
Problemen oplossen en patronen vinden is eenvoudig met Freshservice.
Met het toepassen van tickets voor incidenten kan je deze prioriteren, toewijzen en zelfs ook automatiseren. De overzichtelijke service catalogus kan per aanvrager of afdeling verschillend worden ingericht. Het mooiste is natuurlijk als gebruikers zelf hun antwoorden kunnen vinden in de kennisbank van Freshservice.
De tickets, taken en gekoppelde subtaken zijn automatisch toe te wijzen. Problem managment helpt je bij het vinden van patronen en het begrijpen van achterliggende oorzaken. Het uitvoeren van een audit trail voor het analyseren van en verkleinen van risico’s is gemakkelijke met change Management.
Inventory management geeft een overzicht van alle IT en non-IT assets. Asset-lifecycle management geeft je een overzicht van de vervangingsmomenten van je CI’s. Ook contracten en einddatums zijn overzichtelijk weergegeven. Configuration Management Data Base (CMDB) en Releasemanagement zijn een onderdeel in Freshservice.
Partner voor Customer Engagement
Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.
Applicatie integratie
Freshservice is in combinatie met Freshdesk en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshchat in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen.
