Freshservice

Alles dat nodig is voor IT-ondersteuning

Freshservice is de cloud based oplossing voor het organiseren van alle facetten van een IT afdeling. Uitvoeren van incident beheer, asset management, service catalogus en project management is simpel met Freshservice.

Kennisbank Freshservice

Freshservice; op ITIL afgestemde servicedesk-software

Moderniseer IT en andere bedrijfsfuncties met een opvallend makkelijk te gebruiken, eenvoudig te configureren oplossing voor IT dienstverlening in de cloud.

Met de workflow automator kan je alle repetitieve taken en handmatige processen die je dagelijks uitvoert automatiseren.  Bijvoorbeeld processen zoals het toewijzen van tickets aan de juiste agent of het juiste team of opvolging van de goedkeuring. Met de workflow automator kan je eenvoudig een workflow maken middels drag and drop.

Efficiënte ICT processen helpt medewerkers de juiste focus te houden. Veel kan een zelfbedieningsportaal al de nodige informatie bieden. Op het zelfbedieningsportaal beheert de IT-afdeling informatie, documentatie en geautomatiseerde mogelijkheden. Voor gebruikers is het self-service portaal hun “one-stop-shop” en eerste aanspreekpunt voor interactie met IT. Met een zelfbedieningsportaal kunnen eenvoudige verzoeken worden afgehandeld.

Met de service catalogus kunnen IT-diensten worden gesegmenteerd en met een intuïtieve userinterface voor gebruikers worden weergegeven. De service catalogus bevat een technische catalogus, voor gebruik tussen IT-team en leveranciers, en een bedrijfscatalogus voor het aanvragen van onderhoud. 

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshservice proefperiode!

Verhoging van efficiency door Freshservice

Problemen oplossen en patronen vinden is eenvoudig met Freshservice. 

Met het toepassen van tickets voor incidenten kan je deze prioriteren, toewijzen en zelfs ook automatiseren. De overzichtelijke service catalogus kan per aanvrager of afdeling verschillend worden ingericht. Het mooiste is natuurlijk als gebruikers zelf hun antwoorden kunnen vinden in de kennisbank van Freshservice.

De tickets, taken en gekoppelde subtaken zijn automatisch toe te wijzen. Problem managment helpt je bij het vinden van patronen en het begrijpen van achterliggende oorzaken. Het uitvoeren van een audit trail voor het analyseren van en verkleinen van risico’s is gemakkelijke met change Management. 

Inventory management geeft een overzicht van alle IT en non-IT assets. Asset-lifecycle management geeft je een overzicht van de vervangingsmomenten van je CI’s. Ook contracten en einddatums zijn overzichtelijk weergegeven. Ook Configuration Management Data Base (CMDB) en Releasemanagement zijn een onderdeel in Freshservice.

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

Applicatie integratie

Freshservice is in combinatie met Freshdesk en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshchat in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je emailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.