Freshdesk

De nr. 1 klantenservice software van Freshworks

De klantenservice tool waar je op een plek gesprekken kan stroomlijnen, medewerkers samen kunnen werken aan een ticket en automatiseringen kan doorvoeren.

Freshdesk tickets

Freshdesk; ticketbehandelingstool voor samenwerking en productiviteit.

Freshdesk optimaal inrichten biedt je vele voordelen. 

Kom je er niet uit? Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen. 

Appen, chatten, mailen, samenwerken, alles doe je vanuit een applicatie. Berichten komen vanuit alle kanalen als tickets binnen in een inbox. Vanuit hier kan je ze automatisch prioriteren, categoriseren en toewijzen aan medewerkers.

Ieder binnenkomend bericht kan je omzetten in een volgbaar ticket. Hierna kan je het ticket beheren, taken en emails aan toevoegen. Ook is het instellen van SLA-deadlines voor oplossingen mogelijk.

Support via email, chat, telefoon of social media is allemaal binnen Freshdesk in te regelen. Freshdesk biedt hier tal van mogelijkheden. Je kan onder andere telefoongesprekken koppelen aan een ticket of een binnenkomende chat oppakken terwijl een email van andere klanten beantwoordt wordt. 

Stel regels op over wanneer tickets beantwoord en opgelost moeten zijn, zodat medewerkers duidelijkheid hebben over de deadline. Een service level agreement helpt de geschatte tijd met de klant en de medewerker te communiceren en te meten hoeveel medewerkers binnen het tijdskader blijven. Verdeel de werklast of voeg meer mensen toe aan het team op basis van de naleving van de SLA. Stuur automatisch herinneringen naar medewerkers of escalaties naar managers wanneer de SLA niet is nagekomen.

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshdesk proefperiode!

Verhoging van efficiency door Freshdesk

Snel en consistent antwoorden op veel gestelde vragen is heel gemakkelijk met Freshdesk. 

Na het inrichten van de kennisbank geef je klanten de mogelijkheid zelf een oplossing te vinden voor hun probleem.  Het helpt niet alleen de klanten bij het sneller vinden van een oplossing, maar ook worden hiermee tickets aanzienlijk verminderd. 

Stel verschillende SLA’s in en bespaar tijd met sjablonen voorzien van basisinformatie. Met één klik worden herhaalde acties uitgevoerd voor een ticket. Customize ticketstatussen zodat deze aansluit op jullie workflow.

Probleemloos samenwerken aan een ticket. Met de conflict-detectie functie zullen  medewerkers nooit aan hetzelfde ticket werken. Zo kan je als één team je klanten snel de beste oplossingen geven. 

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

Applicatie integratie

Freshdesk is in combinatie met Freshchat en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshservice in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je emailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.