De nr. 1 klantenservice software van Freshworks
Freshdesk Support Desk is DE gebruiksvriendelijke klantenservice tool die het mogelijk maakt op één plek gesprekken te stroomlijnen, eenvoudig samen te werken aan één ticket en moeiteloos automatiseringen door te voeren.
Kortom, alles wat je nodig hebt om een geweldige customer support te leveren en daarnaast ook nog eens efficient te werken!


Vraag nu je Demo aan
Freshdesk Support Desk: ticketbehandelingstool voor samenwerking en productiviteit
Freshdesk Support Desk optimaal inrichten biedt je vele voordelen.
Kom je er niet uit? Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen.
Alle e-mails, formulieren, chats, social mediakanalen of telefoontjes die binnenkomen, kunnen met Freshdesk worden omgezet in tickets. U hoeft niet langer te schakelen tussen verschillende tools. U zult nooit meer een follow-up vergeten of een antwoord uit hoeven stellen.
In tegenstelling tot e-mail, is de Freshdesk ticketbehandelingstool wel ontworpen voor samenwerking en productiviteit. Hier kan u zoveel meer mee doen dan alleen maar antwoorden sturen! U kunt de prioriteit van elk ticket bepalen op basis van trefwoorden. Wijs elke ticket toe aan een specifieke medewerker en groep, zodat er geen verwarring ontstaat over wie er aan welke ticket werkt. Filter tickets op basis van specifieke eigenschappen, zodat de belangrijkste tickets vooraan in de rij staan.
Met de automatiseringen van Freshdesk kunt u de automatische piloot aanzetten.
Stroomlijn uw helpdesk met automatiseringen die non-stop werken, zodat uw ondersteuningsproces zo soepel mogelijk loopt. U kunt routinetaken in uw helpdesk automatiseren, zoals het bepalen van prioriteiten, het sturen van follow-ups en andere operationele taken die u helpen bij het leveren van ondersteuning. Op die manier kan uw team hun tijd beter gebruiken en zorgen voor een perfecte ondersteuning ervaring voor uw klanten.
Met Freshdesk’s helpdesk met meerdere kanalen kunnen uw medewerkers binnen één helpdesk reageren op e-mails, telefoontjes beantwoorden én met klanten chatten. Dankzij de verenigde klantendatabase heeft u altijd toegang tot eerdere interacties met klanten via welk kanaal dan ook. Medewerkers kunnen klanten ook een follow-up sturen en gesprekken blijven volgen door ze om te zetten in helpdesk-tickets.
Stel regels op over wanneer tickets beantwoord en opgelost moeten zijn, zodat medewerkers duidelijkheid hebben over de deadline. Een service level agreement helpt de geschatte tijd met de klant en de medewerker te communiceren en te meten hoeveel medewerkers binnen het tijdskader blijven. Verdeel de werklast of voeg meer mensen toe aan het team op basis van de naleving van de SLA. Stuur automatisch herinneringen naar medewerkers of escalaties naar managers wanneer de SLA niet is nagekomen.
Zet elke communicatiekanaal om in een volgbaar ticket dat u kunt beheren en waar u taken aan kunt toevoegen. Beheer en voeg meerdere communicatiekanalen toe. In tegenstelling tot uw mailbox, wordt elke e-mail hier gecategoriseerd, gerangschikt en toegewezen aan specifieke support medewerker. U kunt ook met behulp van service level agreements deadlines voor oplossingen instellen voor elke ticket.
- GRATIS WEBINAR -
De best practices voor omnichannel Customer Experience
dinsdag 14 september 2021 | 14.00 - 15.00 uur


Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshdesk proefperiode!
Verhoging van efficiency door Freshdesk
Snel en consistent antwoorden op veel gestelde vragen is heel gemakkelijk met Freshdesk Support Desk.
Na het inrichten van de kennisbank geef je klanten de mogelijkheid zelf een oplossing te vinden voor hun probleem. Het helpt niet alleen de klanten bij het sneller vinden van een oplossing, maar ook worden hiermee tickets aanzienlijk verminderd.
Stel verschillende SLA’s in en bespaar tijd met sjablonen voorzien van basisinformatie. Met één klik worden herhaalde acties uitgevoerd voor een ticket. Customize ticketstatussen zodat deze aansluit op jullie workflow.
Probleemloos samenwerken aan een ticket. Met de conflict-detectie functie zullen medewerkers nooit aan hetzelfde ticket werken. Zo kan je als één team je klanten snel de beste oplossingen geven.
Partner voor Customer Engagement
Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.
Applicatie integratie
Freshdesk is in combinatie met Freshchat en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshservice in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen.
