.

Verras je klanten met moeiteloze klantenservice

Ontdek Freshdesk, de klantenservice software die jouw bedrijf transformeert. Met intuïtieve functies en naadloze integraties, biedt het de perfecte oplossing om klantinteracties te beheren en de tevredenheid te verhogen. Maak de overstap vandaag nog en ervaar een revolutie in klantenservice.
  • Beter support, lagere kosten
  • Intuïtieve en contextuele support
  • Omnichannel oplossing
Freshdesk

Intuïtieve en contextuele support

Geef uw support team alles wat ze nodig hebben om consistent de beste en snelste support te leveren - op welke schaal dan ook.

Er is een team voor nodig om geweldige klantenondersteuning te bieden

Samenwerking is cruciaal voor het leveren van de allerbeste service en support aan uw klanten. Met Freshdesk werken verschillende teams binnen een bedrijf optimaal samen, om zo klanten snel, efficiënt en consistent te helpen.

Laat uw klantenservicemedewerkers effectiever samenwerken met een ticket tool

Prioriteer, categoriseer en wijs tickets toe aan de juiste klantenservicemedewerker en gebruik de know-how van uw volledige bedrijf om klanten te imponeren.

Ondersteun via alle kanalen

Zorg voor de beste support met omnichannel klantenservice software. Manage en lever support vanuit een eenduidige interface en leg contact met uw klanten met omnichannel customer support - waar en wanneer dan ook. Omnichannel customer support software – de solide basis voor optimaal klantcontact.

Verbeter de productiviteit van uw team

Klantenservice automatiseren - zeg maar dag tegen repetitieve taken. Door slimme automatiseringen in uw helpdesk stroomlijnt u de workflow van uw klantenservice. Met de AI-automatiseringen van Freshdesk werkt uw klantenservice op de automatische piloot.

Help klanten zichzelf te helpen

Selfservice: Help uw klanten om zichzelf te helpen. Gebruik geavanceerde bots, een kennisbank met geïntegreerde forums en een webwidget om uw klanten te helpen om sneller antwoorden te vinden.

Meet en verbeter efficiëntie

Neem gegevensgestuurde beslissingen om uw klanten te verrassen. Gebruik de Analytics van Freshdesk om uw klantondersteuningsgegevens moeiteloos vast te leggen en te analyseren.
Freshchat & Freshcaller

Integreer eenvoudig met andere Freshworks producten

Combineer Freshdesk eenvoudig in een volledige Omnichannel Suite oplossing. Maak ook gebruik van de ChatGPT integratie en schaal je support op in elk kanaal met AI-gedreven bots.
Freshcaller

Freshcaller

Ondersteun uw agents optimaal met een intuïtieve, all-in-one-oplossing voor het contactcentrum zodat ze uitzonderlijke service kun
meer over Freshcaller
Freshdesk 4

Freshchat

Maak het de support-, marketing- en salesafdeling (en zelfs bots!) makkelijk om op grote schaal met uw klanten te communiceren.
Meer over Freshchat
Freshdesk is een functierijke en betaalbare ondersteuningsoplossing. We gebruikten het eerst voor basisondersteuning en zijn gegroeid naar een omnichannel-oplossing die we gemakkelijk kunnen integreren met Social Media. Het helpt ons nieuwe inzichten in onze belangrijkste contactdrivers te krijgen.
Kay Löwe, Customer Support Improvement Lead bij Bloomon
Freshdesk 50
Freshdesk 25
Gorilla Services

Platinum partner, al meer dan 10 jaar!

Als platinum partner kent Freshdesk geen geheimen voor ons. Dagelijks staat ons team van specialisten voor je klaar om jou te helpen met jouw use case en ook na implementatie blijven we je helpen om in deze snel veranderende wereld voorop te blijven lopen met de beste software!
  • Grootste implementatie en integratiepartner wereldwijd
  • Honderden klanten gingen je voor
  • Deskundig en daadkrachig team
onze klanten

vertrouwd door meer dan 1000 bedrijven

monday.com 81
monday.com 46
monday.com 53
monday.com 44
monday.com 59
monday.com 67
vrijblijvend adviesgesprek

Wacht niet tot morgen, neem vrijblijvend contact op!

Start vandaag en laat ons samen met jou de juiste Freshdesk inrichting en set-up bepalen. Geheel vrijblijvend, zonder verplichtingen.
  • Vrijblijvend en gratis advies van onze Freshdesk experts
  • Geheel toegespitst op jouw use-case, passend bij jouw bedrijf

Vrijblijvend adviesgesprek

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.