Freshchat

Chat als een werkende conversie machine

De chatsoftware van Freshworks (Freshchat) is door zijn veelzijdigheid meer een moderne berichtenservice. Proactief contact leggen met je klanten, leads kwalificeren en automatisch uploaden naar je CRM (Bots) of automatisch beantwoorden van veel gestelde vragen (FAQ zoekfunctie) vormen onder ander de plus boven standaard chatsoftware.

Freshchat conversations

Functionaliteiten van Freshchat

Freshchat optimaal inrichten biedt je vele voordelen. Kom je er niet uit? 

Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen. 

Met de bot kun je 24×7 leads genereren en efficient verwachtingen van klanten bepalen. Je kan zelf bepalen wat de bot zegt en hoe hij dit zegt; empatisch, grappig of zelfverzekerd. De leads die de bot generereert worden automatisch in de CRM geüpload.

Bezoekers, prospects en klanten kun je automatisch onderscheiden. Klanten kun je segmenteren op basis van hun gedrag, geografie en de acties die ze doen. Vervolgens personaliseer je de berichten tot in detail, deel bijvoorbeeld tips over de aangekochte producten en voilà…creatie van een WOW-moment is een eitje geworden.

Je kunt gesprekken op basis van expertise, workload, of vaardigheden automatisch aan de juiste medewerker of afdeling toewijzen. Klanten hebben de mogelijkheid op hetzelfde moment chatten met verschillende afdelingen. Met de chatsoftware van Freshworks kan je uitgebreid filteren op o.a. teamleden, afdelingen, kanalen, etc.

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshchat proefperiode!

Verhoging van engagement door Freshchat

Snel en consistent antwoorden op veel gestelde vragen is heel gemakkelijk met Freshchat. 

Benader je website bezoekers proactief en maak van een prospect een klant. Hiervoor kan je campagnes instellen om prospects te informeren, of om klanten te behouden en opnieuw te betrekken. Verstuur proactief aankondigingen, deel tips en best practices voor verhogen van customer engagement. 

Teamleden kunnen zichzelf de moeite besparen om handmatig leadinformatie in de CRM te uploaden. De leads die via de bot worden verzameld worden automatisch geüpload zodat verkoopmedewerkers deze onmiddellijk kunnen opvolgen.

Zeg vaarwel tegen pre-chat-formulieren en minimaliseer het percentage mensen dat de chat verlaat. Laat de bots communiceren en leads genereren, zodat jij kan focussen op belangrijke gesprekken. Stel de juiste reactie tijd in wanneer het team offline is en verbaas je bezoekers!

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

Applicatie integratie

Freshchat is in combinatie met Freshdesk en andere tools als Freshcaller, Freshsales en Freshservice in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je emailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.