Freshcaller; een extreem eenvoudig te installeren cloud callcenter

Freshcaller is de cloud callcenter software van Freshworks. Het wordt ook een VoIP telefooncentrale in de cloud genoemd. Freshcaller is met de verschillende integraties en klanthistorie koppeling wel veel meer dan een VoIP centrale. 

Heerlijk eenvoudig, modern en contextueel.

Screenshot Freshcaller
FreshCaller

Vraag nu je Demo aan

  • E-mailadres*
  • Telefoonnummer
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Freshcaller; een extreem eenvoudig te installeren cloud callcenter

Freshcaller is de cloud callcenter software van Freshworks. Het wordt ook een VoIP telefooncentrale in de cloud genoemd. Freshcaller is met de verschillende integraties en klanthistorie koppeling wel veel meer dan een VoIP centrale.

FreshCaller
freshcaller callflow

Functionaliteiten van Freshcaller

Freshcaller optimaal inrichten biedt je vele voordelen.

Wachtrijen voor een telefoniste zijn niet meer van deze tijd en verwachtingen van klanten nemen verder toe. Je kunt met Freshcaller al weten waarvoor de klant belt, voordat je het gesprek hebt opgenomen. Vanzelfsprekend ervaart de klant dit positief.

Krijg realtime zichtbaarheid in gesprekswachtrijen, lopende gesprekken en informatie over beschikbaarheid van medewerkers.

Integratie van Freshcaller met een ander product van Freshworks (Freshdesk, Freshsales of Freshservice) geeft een maximaal callcenter-voordeel. Wanneer je gesprekken direct kunt koppelen aan tickets of salestaken, ligt het creëren van WOW-momenten natuurlijk binnen handbereik.

Eerst zien dan geloven?
Start vandaag nog een gratis Freshcaller proefperiode!

Verhoging van efficiency door Freshcaller

Snel en consistent antwoorden op veel gestelde vragen is heel gemakkelijk met Freshcaller. 

De cloud callcenter van Freshworks geeft de mogelijkheid klantgeschiedenis, orderhistorie, eerdere tickets, naam en bedrijfsnaam direct in beeld te krijgen als de klant belt. Hierdoor voelt een klant zich zeker serieus genomen. Ook verkort dit de gespreksduur en kunnen vragen meteen beantwoord worden.

Het is mogelijk meer dan 40 lokale nummers aan de cloud contact center toe te voegen. Lokale nummers geven klanten het gevoel dat ze een goede service krijgen van een plaatselijke contactpersoon.

 

 

Laat gesprekken via gespecificeerde IVR-instellingen bij de juiste medewerker binnen komen. Wachtrijen  en voicemails zijn voor ieder nummer anders in te richten. In combinatie met Freshdesk zijn zelfs gesprekken automatisch door te verbinden naar beschikbare medewerkers. 

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

Applicatie integratie

Freshcaller is in combinatie met Freshchat en andere tools als Freshdesk, Freshsales en Freshservice in te zetten als een volwaardig omnichannel platform. Klanten bepalen tenslotte graag zelf op welke manier en wanneer zij contact met je opnemen. Met de inrichting van een omnichannel platform creëer je zeker geweldige klantervaringen. 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.