Digitale transformatie in financiële wereld

Webinar: Digitale transformatie in financiële wereld

Klanten verwachten steeds sneller antwoord op hun vragen en het aantal kanalen waar ze hun vragen stellen wordt alsmaar groter. Als bedrijf kun je tegenwoordig eigenlijk niet meer zonder een goed online business model en dit vergt intern de nodige veranderingen. Waar je eerst vooral moest zorgen dat je telefonisch bereikbaar was en dat de balie bemand was, zie je nu dat er vaak online hulp wordt gevraagd.

Gelukkig zijn er veel tools die je daarbij kunnen helpen, denk bijvoorbeeld aan chatbots, Whatsapp voor business, videobellen en noem het maar op. Het nadeel van deze tools is dat ze ook intern goed gebruikt moeten worden. Niet alleen wil je dat de klant sneller antwoord heeft op zijn vraag, maar je wil ook dat je medewerkers bijvoorbeeld minder tijd bezig zijn met een specifieke case.

Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 95% van de klanten die een slechte ervaring hebben gehad dit door vertellen aan iemand anders. Wil je je als bedrijf onderscheiden door klanten via nieuwe kanalen te gaan bedienen, is het dus wel zaak dat je het goed doet.

Tijdens deze webinar nemen we jullie mee in de Digitale Transformatie specifiek gericht op bedrijven in de financiële wereld. We behandelen verschillende facetten, zodat jij, als bedrijf, zo succesvol mogelijk nieuwe kanalen kunt inzetten en tegelijkertijd de klanttevredenheid niet uit het oog verliest.

In samenwerking met Freshworks organiseren wij, Gorilla Services, op 26 november om 14.00 uur de webinar: Digitale transformatie in de financiële wereld.

Onderwerpen die aan bod komen

  • De visie van Freshworks omtrent Digitale Transformatie
  • Mogelijkheden Digitaal platform Freshworks voor klantenservice en sales
  • Reduceren van de wachtrijen en aantal vragen via het platform
  • Kennisbank management voor optimalisatie van externe en interne processen
  • Q&A

Freshworks

Freshworks, wereldwijde innovator van software voor klantenbinding, heeft zich sinds de oprichting in 2010 met zijn SaaS-platform (Software-as-a-Service) voor customer experience en CRM een goede positie verworven in deze markt.

Ook Freshworks is ontstaan uit frustratie van gebruikers in India door slechte support. Ze wilden een tool ontwikkelen die bedrijven van willekeurige grootte in staat stelt om excellente service te bieden.

De volledige geïntegreerde Freshworks-suite bestaat uit een klantenservicepakket met een omni-channelaanpak, CRM, marketingautomatisering, ICT-ticketingsoftware en interne collaboration-software voor kleine en grote bedrijven. Freshworks helpt bedrijven uitzonderlijke klantervaringen te realiseren en biedt bedrijven een 360-graden overzicht van de klant.

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.

Datum

26 nov 2020
Verlopen!

Tijd

2:00 pm - 3:00 pm
Categorie
Gorilla Services

Organisator

Gorilla Services
Telefoon
076 - 205 20 04
Email
marketing@gorillaservices.nl

Spreker

Volgend Event