Webinar Verder kijken dan 2020

Webinar: Verder kijken dan 2020

Jouw organisatie voorbereiden op de toekomst

De wereld na 2020 is spannend. Aangezien het einde van het jaar in zicht komt geeft het ons de kans om oude patronen te doorbreken zodat we nieuwe kunnen omarmen en benutten. Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen voorbereiden op datgene wat er komen gaat, deelt Freshworks graag zijn deskundige kijk op de huidige ontwikkelingen en verwachtingen voor 2021.

In deze webinar vertellen we je precies hoe je jouw organisatie toekomstbestendig kunt maken, zonder dat daar veel inspanning voor nodig is.

De nieuwe toekomst is nabij en staat op het punt van beginnen – Een inspirerende webinar over deze toekomst is dan ook een prima start om dit laatste kwartaal van 2020 mee te beginnen.

Hieronder geven we je een aantal voorbeelden van onderwerpen welke tijdens deze webinar aan bod zullen komen:

  • Hoe bots je helpen bij het verbeteren van de klantervaring
  • Op welke manier je externe teams meer mogelijkheden geeft met field-service management
  • Verbeteren van ondersteuningsactiviteiten door het gebruik van alle kanalen binnen de Omnichannel experience.
  • Hoe je medewerkers meer mogelijkheden biedt door multitasking eenvoudiger te maken en de productiviteit te verhogen.

Na afloop van deze webinar heb je tevens de mogelijkheid tot het stellen van vragen welke we beantwoorden middels een interactieve Q&A sessie.

We hopen dat deze webinar je ondersteunt gedurende deze uitdagende tijd. In de tussentijd, zorg goed voor jezelf!

Jouw vrienden van Freshworks 🤗

Over Freshworks

Freshworks, wereldwijde innovator van software voor klantenbinding, heeft zich sinds de oprichting in 2010 met zijn SaaS-platform (Software-as-a-Service) voor customer experience en CRM een goede positie verworven in deze markt.

Ook Freshworks is ontstaan uit frustratie van gebruikers in India door slechte support. Ze wilden een tool ontwikkelen die bedrijven van willekeurige grootte in staat stelt om excellente service te bieden.

De volledige geïntegreerde Freshworks-suite bestaat uit een klantenservicepakket met een omni-channelaanpak, CRM, marketingautomatisering, ICT-ticketingsoftware en interne collaboration-software voor kleine en grote bedrijven. Freshworks helpt bedrijven uitzonderlijke klantervaringen te realiseren en biedt bedrijven een 360-graden overzicht van de klant.

Aanmelden webinar: Verder kijken dan 2020

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Datum

05 nov 2020

Tijd

11:00 am - 12:00 pm
Gorilla Services

Organisator

Gorilla Services
Telefoon
076 - 205 20 04
Email
marketing@gorillaservices.nl

Spreker