Home Kalender On-demand webinar: Hoe digitalisering service management van scholen kan optimaliseren

On-demand webinar: Hoe digitalisering service management van scholen kan optimaliseren

Het belang van IT service management in het onderwijs moet niet worden onderschat. Van specifieke verzoeken of situaties tot aan het dealen met ongeduldige millennials; het werk van een IT agent of service medewerker in een onderwijsinstelling is allesbehalve simpel. Het is onvermijdelijk dat op een gegeven moment het aantal aanvragen, klachten, password-reset-verzoeken en informatieaanvragen zo overweldigend zijn, dat het overzicht niet meer te bewaren is met simpelweg een e-mail inbox en een paar spreadsheets.

En dat is waar de helpdesk software Freshservice om de hoek komt kijken. Het biedt een centrale plek waar data samen wordt gebracht en waar iedereen (inclusief IT agents, medewerkers en docenten, studenten etc.) de informatie kunnen vinden die ze zoeken – altijd en direct. De helpdesk wordt de ‘single source of truth’ voor alle betrokken partijen.

Lees ook ons blog over Hoe helpdesk software ook het onderwijs kan helpen.

Wat voor mogelijkheden biedt Freshservice?

  • Single source of Truth: makkelijke verspreiding van informatie naar relevante bronnen. Verbeterde wederzijdse communicatie.
  • Rapporten en Analyses: belangrijke inzichten in geleverde services
  • Verbeterde gebruikerservaring: maakt het vergaren en versturen gemakkelijker door met 1 bron te werken.
  • Beter overzicht: alle verzoeken en aanvragen worden verzameld op 1 plek wat het makkelijk maakt om het overzicht te bewaren.

Tijdens deze webinar nemen we jullie mee in de wereld van Freshservice, een slimme service management oplossing. Freshservice fungeert als een ‘single point of contact’ waar verzoeken, diensten, klachten, kennis, bronnen, assets en meer beheerd kunnen worden. Ook kan alle communicatie tussen de onderwijsinstelling, studenten, medewerkers en meer,  twee kanten op gemanaged worden via het platform van Freshservice.

Onderwerpen die aan bod komen

  • De visie van Freshworks in een digitale wereld
  • Service Management – Freshservice
  • Freshservice use case
  • Proactief aanpakken van problemen binnen een scholengemeenschap
  • Demo Account
  • Q&A

Freshworks

Freshworks, wereldwijde innovator van software voor klantenbinding, heeft zich sinds de oprichting in 2010 met zijn SaaS-platform (Software-as-a-Service) voor customer experience, CRM en bedrijfsprocessen een goede positie verworven in deze markt.

Freshworks is ontstaan uit frustratie van gebruikers in India door slechte support. Ze wilden een tool ontwikkelen die bedrijven van willekeurige grootte in staat stelt om excellente service te bieden.

De volledige geïntegreerde Freshworks-suite bestaat uit een ICT-ticketing software systeem (Freshservice), klantenservice pakket met een omnichannel aanpak, CRM, marketing automatisering,  en interne collaboration-software voor kleine en grote bedrijven. Freshworks helpt bedrijven uitzonderlijke klantervaringen te realiseren en biedt bedrijven een 360-graden overzicht van de klant en interne processen.

On-demand webinar: Hoe digitalisering service management van scholen kan optimaliseren

Vul het formulier in en je ontvangt direct een link om het webinar te bekijken.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Datum

22 apr 2021
Verlopen!

Tijd

1:00 pm - 2:00 pm
Gorilla Services

Organisator

Gorilla Services
Telefoon
076 - 205 20 04
Email
marketing@gorillaservices.nl

Spreker