
Spreker
-
Yannick PirardSalesmanager Gorilla Services
Datum
- 24 sep 2020
- Verlopen!
Tijd
Labels
On-demand webinar: Omnichannel als strategie voor e-commerce
Online shoppen neemt steeds meer toe en een Omnichannel strategie is een trend waar ondernemers de laatste jaren op in spelen.
Tegenwoordig kunnen bedrijven zelfs niet meer zonder een online business model en vergt dit de nodige veranderingen. Van klantenservice tot logistiek, van ICT tot E-commerce alles is met elkaar verbonden. Een ontzettende uitdaging voor beleidsmakers om de juiste strategie te bepalen voor een organisatie.
Waar klantenservice in een offline wereld je direct geholpen kan worden door de servicemedewerker. Is dat online tegenwoordig ook mogelijk met chatbots, whatsapp for business, videobellen en alle andere handige tools. Maar zijn al die tools wel zo handig en komt dit ook ten goede van de klantenservice. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 95% van de klanten die een slechte ervaring hebben gehad dit door vertellen aan iemand anders. Het is daarom ook dat bedrijven zich hier op onderscheiden om klanten aan zich te binden.
Tijdens deze webinar nemen we jullie mee in de wereld van een Omnichannel klantenservice gericht op e-commerce. Waarbij we de verschillende facetten behandelen om zo succesvol mogelijk de klantenservice in te richten en waar je als organisatie rekening mee houdt.
In samenwerking met Freshworks organiseerden wij, Gorilla Services de webinar: Omnichannel als strategie voor e-commerce.
Onderwerpen die aan bod komen
- De visie van Freshworks in een Omnichannel wereld
- Wat houdt Omnichannel voor e-commerce in binnnen het platform
- Hoe e-commerce platform integraties zoals Shopify, Magento goed in te zetten binnen je klantenservice
- Pro-actieve klantenservice mogelijkheden in e-commerce
- Chatbots in e-commerce
- Kennisbank management
- Q&A
Freshworks
Freshworks, wereldwijde innovator van software voor klantenbinding, heeft zich sinds de oprichting in 2010 met zijn SaaS-platform (Software-as-a-Service) voor customer experience en CRM een goede positie verworven in deze markt.
Ook Freshworks is ontstaan uit frustratie van gebruikers in India door slechte support. Ze wilden een tool ontwikkelen die bedrijven van willekeurige grootte in staat stelt om excellente service te bieden.
De volledige geïntegreerde Freshworks-suite bestaat uit een klantenservicepakket met een omni-channelaanpak, CRM, marketingautomatisering, ICT-ticketingsoftware en interne collaboration-software voor kleine en grote bedrijven. Freshworks helpt bedrijven uitzonderlijke klantervaringen te realiseren en biedt bedrijven een 360-graden overzicht van de klant.
On-demand webinar: Omnichannel als strategie voor e-commerce
Vul het formulier in en je ontvangt direct een link om het webinar te bekijken.