OBI4wan - chatbot

Hoe kan je succesvol een chatbot implementeren? (Webinar)

En wat komt daarbij kijken?

Webinar gepresenteerd in samenwerking met OBI4wan.

 

Zien jouw medewerkers een chatbot als een bedreiging? Stel ze gerust. Een chatbot komt in zijn eentje niet uit de verf, maar alleen in samenwerking met de mens. Ben je benieuwd hoe? Meld je dan aan voor onze webinar op 21 april om 11.00 uur. 

 

‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’. Hoe vaak is deze melding al binnengekomen op je servicedesk? Zou het niet makkelijker zijn als de afhandeling van dit soort simpele aanvragen geautomatiseerd wordt? Goed nieuws. Automatiseren kan. En wel met een chatbot. Een chatbot vangt vragen op een geautomatiseerde manier af. Dat werkt zo: een klant stelt een vraag in geschreven taal. De chatbot analyseert de tekst en probeert er een betekenis aan te hangen. Op basis van die betekenis, en op wat er eerder is gezegd door de gebruiker, weet de chatbot wat hij moet vragen of zeggen tegen de klant. 

 

Wat laat je aan chatbots over?

Een chatbot kan dus vragen afvangen. Maar niet alle vragen. Hoe bepaal je welke processen je zou willen automatiseren? Met een chatbot-integratie in Freshdesk of Freshchat kan je de klanttevredenheid verhogen, de communicatie efficiënter maken en de productiviteit verhogen. Met behulp van de gebruiksvriendelijke conversation builder, AI-gestuurde intentie herkenning en een eenvoudige business rules editor, wordt de chatbot direct op maat gemaakt. Alexander de Ruiter zal tijdens de webinar inzichtelijk maken hoe de techniek werkt en hoe andere klanten dit toepassen. 

Is een chatbot dan alleen maar rozengeur en maneschijn? Ja, mits je het goed implementeert. Ben jij benieuwd naar de valkuilen? Yannick Pirard kent de valkuilen als geen ander en zal deze ook met jou delen in de webinar van 21 april. Tijdens de webinar nemen we je mee in de implementatie, integratie en werking van een chatbot. 

Een praktische insteek om je te helpen de beste keuzes te maken. 

Datum webinar: 21 april 2020, 11.00 uur.

Aanmelding webinar 'Hoe kan je succesvol een chatbot implementeren?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • 00

    dagen

  • 00

    uren

  • 00

    minuten

  • 00

    secondes

Datum

apr 21 2020

Tijd

11:00 am - 12:00 pm
Gorilla Services

Organisator

Gorilla Services
Telefoon
076 - 205 20 04
Email
marketing@gorillaservices.nl

Other Organizers

OBI4wan
OBI4wan

Speakers

QR Code