
On-demand webinar: Hoe blij zijn jouw klanten?
Klantgerichtheid en de klant centraal zetten
Steeds meer bedrijven zien het belang ervan in of zijn er mee bezig. Klantgericht handelen is essentieel om je te kunnen onderscheiden van de concurrent. Alleen een goede klantenservices of een goede prijs is niet meer voldoende. Alleen door te luisteren naar je klant leer je begrijpen wie je klanten zijn en hoe je aan hun wensen voldoet.
Tijdens dit webinar gaan we dieper in op vragen zoals ‘Hoe verzamel je eenvoudig de juiste inzichten voor het verbeteren van klanttevredenheid?’, ‘Hoe snel kun je een klanttevredenheidsonderzoek live hebben?’ en ‘Welke vragen moet ik stellen?’.
CYS koppelen met Freshworks
Hoe werkt de software van CYS feilloos samen met de producten van Freshworks? We leggen je uit hoe je onder andere Freshdesk, Freshservice en Freshsales kunt koppelen aan CYS, zodat je geautomatiseerd en continu inzicht hebt in de beleving van jouw klanten!
Onderwerpen die aan bod komen
- De meest gebruikte KPI’s voor het meten van klanttevredenheid.
- De CYS vier-vragen methodiek & dashboards
- Hoe je direct waardevolle inzichten voor je bedrijf krijgt.
- De toegevoegde waarde van klantonderzoek, wat levert het op?
- Hoe je met klantonderzoek medewerkers kunt motiveren.
- Wat de kosten zijn van een klanttevredenheidsonderzoek.
On-demand webinar: Hoe blij zijn jouw klanten?
Vul het formulier in en je ontvangt direct een link om het webinar te bekijken.