
On-demand webinar: Hoe kan je succesvol omnichannel klantenservice implementeren?
10 jaar geleden waren er nog maar 2 manieren waarop klanten contact zochten; telefoon en email. Tegenwoordig zijn er zoveel kanalen waarop dezelfde kwalitatieve klantenservice wordt verwacht, dat dit vervolgens ook een grote uitdaging is.
Omnichannel Support biedt een soepelere klantervaring, verkort de tijd om klantproblemen op te lossen en vergroot de loyaliteit en het behoud van klanten.
Maar ook creëer je met omnichannel dezelfde merkbeleving via alle kanalen, en stem je deze op elkaar af. Je moet tenslotte overal aanwezig zijn. Overal waar de klant is, ben jij ook. Alle touchpoints in de customer journey versterken elkaar en communiceren dezelfde boodschap. Een goede omnichannelstrategie zorgt ervoor dat klanten zich meer betrokken voelen en een betere connectie met je merk hebben.
Verschillende onderzoeken wijzen uit dat bedrijven die service van constante kwaliteit bieden via meerdere kanalen, 89% van hun klanten weten te behouden, terwijl bedrijven die dat niet doen slechts 33% weten vast te houden. En dát is de kracht van omnichannel.
De on-demand webinar focust op hoe je deze omnichannel-support kan implementeren binnen Freshdesk. Raymond Baremans heeft de laatste jaren veel ervaring opgedaan bij implementeren van omnichannel. Hij kan als geen ander presenteren wat je van omnichannel mag verwachten.
Onderwerpen die aan bod komen
- Wat is omnichannel-support?
- Implementeren van omnichannel support
- Aandachtspunten bij implementatie
- Metrics: wat is de werkelijke waarde?
- Vraag en antwoord.
On-demand webinar: Hoe kan je succesvol omnichannel klantenservice implementeren?
Vul het formulier in en je ontvangt direct een link om het webinar te bekijken.
Datum
- 22 apr 2020
- Verlopen!
Labels
Spreker
-
Raymond BaremansBusiness development