Benieuwd naar de feedback van je klanten, medewerkers en organisatie? Gebruik CYS!

Maak gebruik van standaard programma’s speciaal ontwikkeld voor het prioriteren van je bedrijfsverbeteringen, zoals Klantfeedbackmonitor, Medewerkersbetrokkenheid Onderzoek, Audits en Checklists voor kwaliteitsmanagement en de rapportage van business KPI’s.

CYS biedt één software oplossing voor het combineren van alle feedback van klanten, medewerkers en organisatie.

Screenshot CYS
CYS Group

Vraag nu je Demo aan

  • E-mailadres*
  • Telefoonnummer
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Functionaliteiten van CYS Group

CYS Group optimaal inrichten biedt je vele voordelen. Kom je er niet uit? 

Gorilla Services staat voor je klaar om je hierbij te helpen. 

Eerst zien dan geloven?

Start vandaag nog een gratis CYS Group proefperiode!

Partner voor customer engagement

Verhoog de Customer Engagement met CYS

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. 

Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek of een demo inplannen.

Feedback vragen

Partner voor Customer Engagement

Customer engagement is tegenwoordig van groot belang. Gorilla Services biedt verschillende software oplossingen waarmee customer engagement kan worden verbeterd. De integratie tussen de producten maakt dat wij een compleet platform kunnen aanbieden. Je kan meer over Gorilla Services lezen, maar natuurlijk kan je ook direct contact opnemen voor een leuk gesprek.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wil je op de hoogte blijven ?
Laat je e-mailadres achter en je ontvangt van ons updates over features en events.

Zelf aan de slag met Klanttevredenheid?

Boek snel een gratis persoonlijke Demo.
Samen bekijken we wat jij kunt doen om je Klant- of Medewerkertevredenheid de verhogen.